FAQ: Часті запитання

  1. Як подати заявку на зняття грошей?

Щоб отримати оплату, перейдіть до розділу «Касир» та виберіть вкладку «Отримати виграш». Далі вказують платіжну систему, за допомогою якої проходитиме транзакція, та суму для списання. Дії, що залишилися, слід виконувати згідно з рекомендаціями системи. Для успішного проведення фінансової операції у профілі користувача має бути підтверджений номер телефону та електронна пошта.

  1. Коли гроші надійдуть на мій реальний рахунок?

Оформити виплату гравці можуть 24/7. На обробку заявки відводиться 48 годин, але зазвичай перевірка проходить у рази швидше. Виведення грошей відбувається тим самим способом, що був використаний для депонування. Швидкість зарахування на реальний рахунок визначається обраною платіжною системою та банківською організацією.

  1. Яке обробляються заявки на виплату фінансовим відділом казино?

Графік роботи фінвідділу – з понеділка до неділі. Транзакції проводяться 24/7.

  1. Я оформив заявку на виплату, кошти на балансі заблокувалися, але на реальний рахунок не надійшли.

Після оформлення виплати кошти на рахунку гравця заморожуються щоб фінансовий відділ провів обробку запиту. 48 годин виділяється на розгляд програми, після чого гроші надходять на реальний рахунок гравця. Важливий момент транзакції - Виведення коштів може розтягнути до 5 робочих днів, що залежить від розкладу та швидкості банку, який видав карти користувачів. Такі ситуації самотні, як правило, кошти отримують миттєво.

  1. Як активувати рекламний бонус?

Бонус стає активним після натискання клавіші "Активувати" у вікні бонусного постачання та кредитування коштів для балансу. Виконуючи дії у зворотному порядку, бонус не стягується. Щоб відмовитись від акції у вікні поповнення, вони натискають на клавішу "не активуйте".

  1. Що таке Ваггер і як грати на цьому бонус?

Вейгер - це показник загальної кількості ставок, які повинні зробити хемблер Бонус Відкрито для переказу на реальний рахунок. Акція буде відтворюватися, коли користувач накопичує необхідну кількість ставок.

  1. Як зрозуміти відіграш «депозит + бонус»?

Щоб відіграти отриманий бонус, гравцеві потрібно зробити ставки, загальний розмір яких дорівнюватиме твору вейджера на розмір депозиту та бонусного нарахування.

  1. Як зрозуміти, скільки я відіграв, а скільки залишилося до повного відіграшу?

Сума, що залишилася, відображається у вікні введення реквізитів платіжної системи, у пункті «Залишилося відіграти». Також можна звернутися за допомогою до служби підтримки.

  1. Я не зміг відшукати бонусну пропозицію. Воно анулюється?

Анулювання бонусу та списування суми з балансу відбувається:

  • при повному відіграші;
  • коли баланс менший за 1 гривню.

Якщо гравець зміг відіграти заохочення, деактивація відбувається автоматично, при цьому виграш зберігається на балансі.

10. Я виграв кошти, але під час виведення пишуть, що немає доступних коштів для виплати.

Можливо, є активні бонуси, тому гроші не доступні.

11. Не виходить вивести гроші, отримані при використанні фрі-спінів. Що робити?

Подарунки у вигляді вільних обертів оподатковуються WAGGER. Щоб грати в безкоштовні ротації, потрібно зробити n-yt кількість позик у сумі, рівній роботі Вейгера, щоб виграти з бонусних ротацій.

12. Гра встала, і гроші залишили баланс. Що робити?

Якщо такі ситуації виникають, вам потрібно зв’язатися з технічною підтримкою з описом проблеми та балансу балансу на момент її виникнення. Співробітники клубу дозволять ситуацію, яка виникла.

13. Що робити з неправильною роботою слотів та сайту?

Спочатку спробуйте видалити дані кешу та переробити ресурс. Якщо це не допоможе, зверніться до служби підтримки.

Чотирнадцять. Як очистити кеш браузера?

Грошові дані видаляються за допомогою налаштувань браузера або спеціальних програм для ПК.

п’ятнадцять. Підтвердження не надійшло на мою електронну пошту. Що робити?

Спочатку подивіться на папку спаму, якщо в ній немає листа, запишіть операторів підтримки. Вони активують профіль вручну.

16. Що потрібно зробити, щоб відновити або змінити пароль?

У випадках втрати пароля натисніть кнопку "Реєстрація" та виберіть елемент "Відновити пароль". Далі, дотримуючись інструкцій, виконайте необхідні дії. Зміни пароля можна внести на сторінці профілю.

17. Що робити, якщо лист не прийшов відновити пароль?

Подивіться в папку спаму. Якщо немає листа, напишіть на підтримку.

вісімнадцять. Я отримав запит на перевірку. Чому це потрібно?

Перевірка - стандартна процедура для всіх клубів. Під час перевірки, вік гравця, відсутність дублюваних рахунків, використання платіжних систем, що належать користувачеві, а не іншої людини перевіряються.

19. Куди надіслати документи для перевірки?

Сканування документів та фотографій рахунків надсилаються на пошту адміністрації Електронна пошта Дані надсилаються з e-mail, який використовувався для реєстрації.

20. Чи можна реєструвати декілька профілів на сайті?

Ні, дозволено реєстрацію та використання лише одного облікового запису. У разі виявлення дублікатів усі профілі блокуються, бонуси та кошти на них заморожуються. Якщо втрачено доступ до облікового запису та неможливо його відновити, зверніться до служби підтримки, але не створюйте другий профіль.